Ні у кого не було особливих сумнівів, що концепт New Mid від Honda незабаром займе своє місце у виробничій лінійці японського бренду.

І ось вже з’явилися картинки, що свідчать про те, що розроблена саме виробнича версія цього напівскутера.

На малюнках видно, як виглядатиме апарат, коли з нього знімуть виставковий лиск оригінального розфарбовування і хромованих аксесуарів. Все виглядає цілком розумним – і підвіска, і колеса, і гальма, і вихлоп.

Спочатку Honda особливо не хотіла поширюватися щодо технічних характеристик майбутнього апарату, обмежуючись заявами, що він поєднуватиме практичність скутера і рулювання спортбайка. Нічого не змінилося в цьому плані і зараз – як і раніше ніяких технічних подробиць. Відомо лише, що апарат використовує новітню коробку передач з подвійним зчепленням, як на мотоциклі VFR1200F.

Щодо типу і об’єму двигуна поки що будуються лише припущення. Більшість експертів сходяться на думці, що об’єм мотора буде десь від 600 до 750сс, а тип – двоциліндровий з паралельним розташуванням циліндрів.

Концепт New Mid від Honda був уперше представлений на мотосалоні EICMA – 2010 восени минулого року в Мілані. Як вважають в самій компанії, цей концепт закликає повністю переглянути погляд на звичну двоколісну їзду. Концепт об’єднує інноваційне мислення і нові технології, пропонуючи так звану мультидисциплінарну машину. Дух спортивних мотоциклів і комфорт скутера – ось база для абсолютно нового формату пересування "про два колеса". При цьому байк виглядає динамічним і приємним для водіння.

Двигун, створений за останньою технологією, у поєднанні з революційною коробкою передач Dual Clutch Transmission, яка дебютувала на Honda VFR1200F. Посадка в стилі "ноги витягнуті вперед" покликана додати комфорту їздцеві, а заразом дати бОльшую захист від бруду доріг. Також концепт може похвалитися 17-дюймовими дисками нового дизайну і задньою підвіскою PRO – LINK. Творці також обіцяють стабільність на високих швидкостях і відмінну маневреність.