Американський виробник снігоходів і квадроциклів, а також мотоциклів Victory компанія Polaris придбала легендарного американського мотовиробника, найпершого мотовиробника Америки – компанію Indian.

В результаті придбання Polaris Industries компанії Indian Motorcycle Limited остання не буде повністю включена в Polaris, а функціонуватиме як самостійний підрозділ. І використати інженерні технології і рішення від напряму Victory.

"Ми ради стати частиною процесу відродження цього типового американського бренду", – заявив Скотт Уайн(Scott Wine), виконавчий директор Polaris Industries. "Indian побудував перший в Америці мотоцикл, з нашими технологіями і нашим баченням ми упевнені, що спорудимо класичний Indian, що відрізняється високою якістю і відмінними характеристиками, як і уся продукція Polaris".

Нагадаємо, що компанію, історія якої давно перевалила за сотню років, зараз очолюють двох випускників Гарварду – Стефен Джулиус(Stephen Julius) і Стів Хиз(Steve Heese), перший в якості голови правління, другий в якості президента. Вони випускають мотоцикл цілком сучасного типу, але що перекликається по дизайну з моделями Scout і Chief, які свого часу принесли марці популярність. Виробництво відродженої компанії розмістилося в містечку Кингс Маунтин(Kings Mountain) в колишній будівлі компанії International Paper Co.

С. Джулиус раніше говорив, що виношує цілком амбітні плани. За його розрахунками, в найближчі 20 років компанія вийде на рівень одного проданого Індіана на кожні 10 проданих мотоциклів Harley – Davidson. Це означає виробництво приблизно 36 тис. байков в рік. При цьому в грошовому вираженні об’єм продажів планується довести до 600 мільйонів дол. щорічно. "Я хочу створити щось на зразок Bentley для мотоциклетного світу", – відмічав свого часу С. Джулиус. "Ми постаралися зрозуміти, що означає слово Indian для потенційного покупця, і перетворити це на відчутний товар", – додає він.

Виходить, що Indian націлювався в нішу байков класу преміум – кожна машина стоїть не менше 20 000 доларів. В якості потенційних покупців керівництво компанії бачить ентузіастів мотоциклетного руху, які придбаватимуть Indian в якості другого байка або для того, щоб стати власником легендарного бренду.

У Indian Motorcycle спочатку планувалося продавати мотоцикли виключно через мережу спеціалізованих дилерських центрів по усій території США, створенням яких С. Джулиус активно займається зараз. Мережа вже створена майже повністю і активно працює.

Компанія Indian Motorcycle Co. була спочатку організована як підрозділ британської Stellican Ltd. Indian стане вже другим проектів Stellican в області відродження легендарних марок – раніше компанія через інший свій підрозділ Chris – Craft Corp. організувала виробництво катерів і човнів(Chris – Craft – найстаріший виробник судів в Америці).

Бажання Indian Motorcycle відродити марку – вже не перша спроба воскресити Indian. У 1999 році California Motorcycle Co. починала виробництво схожих на Харлеи байков в Каліфорнії, але погано вивчила ринок, та і до того ж їх модель була занадто схожа на конкурентів – як відмічали фахівці, справжньому поціновувачу навряд чи б прийшло в голову купити Indian з двигуном від Harley – Davidson. Тому перша спроба закінчилася невдачею – в 2003г. California Motorcycle збанкрутіла.

Легендарні мотоцикли Indian робили з 1901 р., саме тоді був заснований однойменний завод в Спрінгфілді, штат Массачусетс. Це була одна з перших мотоциклетних компаній Америки, її продукція була відома у всьому світі. Через 13 років завод розрісся настільки, що чисельність робітників, зайнятих на виробництві, досягла 3 тисяч чоловік. У 1945 компанію продали і вона стала частиною концерну Torque Engineering Co. У 1953 об’єм продажів впав настільки, що виробництво мотоциклів стало невигідним і його призупинили. У 2004 році, після невдачі California Motorcycle, права на торгову марку Indian і пов’язану з нею інтелектуальну власність придбала Stellican Ltd.