Судячи з усього, ось-ось з’явиться електробайк, який за такою характеристикою як відношення потужності до ваги, відповідатиме байку GP класу 250сс.

Вес – це одна з найбільших проблем з мотоциклами на електричній тязі, тому що дуже багато важить батарея. І ось, здається, проблема розв’язана.

Цю можливість – отримати нормальний мотоцикл, по вазі порівнянний з бензиновими аналогами, забезпечує прототип під назвою Amarok P1.

Апарат, розроблений для участі в серії TTX GP, важить всього 147 кг Розроблений він Майклом Улариком(Michael Uhlarik), який краще всього відомий як автор апарату Yamaha MT, – 03.

Мотор – Agni 95R. Шасі – алюмінієвий монокок. Автор не збирається зупинятися на Р1, і найближчим часом думає виготовити вже і другу машину – Р2, яка, по його планах, важитиме всього 125 кг Цей мотоцикл він планує презентувати до кінця року