У Португалії на треку Ешторил відбувся розіграш третього по рахунку Гран-прі в серії MotoGP поточного сезону.

У премьер-классе гонку виграв іспанець Дани Педроса(Dani Pedrosa) з команди Repsol Honda – 45:51.483.

Упродовж усієї гонки лідирував Хорхе Лоренсо, а Педроса йшов з ним слід в слід, але незадовго до фінішу все ж обігнав. Відповідно, іспанець Хорхе Лоренсо(Jorge Lorenzo) з команди Yamaha Factory Racing зайняв друге місце, відставши від переможця на 3.051 секунд.

Третім на подіум піднявся австралієць Кейсі Стоунер(Casey Stoner) з ) з команди Repsol Honda. Відставання від лідера – 7.658 секунд.

Четверте місце зайняв італієць Андреа Довизиозо(Andrea Dovizioso) з команди Repsol Honda, а п’яте, всього на 0.025 секунд повільніше – італієць Валентино Росси(Valentino Rossi) з команди Ducati Team.

Почали гонку 17 пілотів, а фінішували тільки 13 – не добралися до кінця Симончелли, Барбера і Абрам, які зійшли на самому початку гонки. А за 16 кругів до кінця зійшов Спис.

Підсумки Гран-прі Португалії, прем’єр-клас MotoGP
1 25 26 Данини Педроса SPA Repsol Honda Team Honda 153.2 45’51.483
2 20 1 Хорхе Лоренсо SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 153.0 +3.051
3 16 27 Кейсі Стоунер AUS Repsol Honda Team Honda 152.8 +7.658
4 13 4 Андреа Довизиосо ITA Repsol Honda Team Honda 152.3 +16.530
5 11 46 Валентино Россі ITA Ducati Team Ducati 152.3 +16.555
6 10 5 Колин Едвардс USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 151.4 +32.575
7 9 7 Хироси Аояма JPN San Carlo Honda Gresini Honda 151.1 +38.749
8 8 35 Кел Кратчлоу GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 151.0 +40.912
9 7 69 Ніків Хейден USA Ducati Team Ducati 150.2 +54.887
10 6 14 Ренди Де Пунье FRA Pramac Racing Team Ducati 150.0 +59.697
11 5 24 Тоня Елиас SPA LCR Honda MotoGP Honda 149.9 +1’00.374
12 4 65 Лорис Капиросси ITA Pramac Racing Team Ducati 149.8 +1’01.793
13 3 19 Альваро Баутиста SPA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 148.6 +1’24.370
Не фінішували:
11 Бен Спис USA Yamaha Factory Racing Yamaha 149.8 16 Laps
17 Karel Абрам CZE Cardion AB Motoracing Ducati 136.6 27 Laps
58 Мазко Симончелли ITA San Carlo Honda Gresini Honda 0 Lap
8 Ектор Барбера SPA Mapfre Aspar Team MotoGP Ducati 0 Lap

Повні підсумки після 3 етапів
1. Хорхе Лоренсо, Іспанія, Yamaha Factory Racing, Yamaha – 65
2. Данини Педроса, Іспанія, Repsol Honda Team, Honda – 61
3. Кейсі Стоунер, Австралія, Repsol Honda Team, Honda – 41
4. Валентино Росси, Італія, Ducati Team, Ducati – 31
5. Ніків Хейден, США, Ducati Team, Ducati – 30
6. Андреа Довизиосо, Італія, Repsol Honda Team, Honda – 30
7. Хироси Аояма, Японія, San Carlo Honda Gresini, Honda – 28
8. Кел Кратчлоу, Великобританія, Monster Yamaha Tech 3, Yamaha – 21
9. Колин Едвардс, США, Monster Yamaha Tech 3, Yamaha – 18
10. Ектор Барбера, Іспанія, Mapfre Aspar Team MotoGP, Ducati – 14
11. Карел Абрам, Чехія, Cardion AB Motoracing, Ducati – 12
12. Тоня Елиас, Іспанія, LCR Honda MotoGP, Honda – 12
13. Мазко Симончелли, Італія, San Carlo Honda Gresini, Honda – 11
14. Бен Спис, США, Yamaha Factory Racing, Yamaha – 10
15. Лорис Капиросси, Італія, Pramac Racing Team, Ducati – 9
16. Ренди де Пунье, Франція, Pramac Racing Team, Ducati – 6
17. Джон Хопкинс, США, Rizla Suzuki MotoGP, Suzuki – 6
18. Альваро Баутиста, Іспанія, Rizla Suzuki MotoGP, Suzuki – 2

Кубок конструкторів класу MotoGP
1. Honda – 70
2. Yamaha – 65
3. Ducati – 36
4. Suzuki – 9

На рахунку Стоунера – 1 перемога, 1 третє місце і один схід. На рахунку Лоренсо – 1 перемога і 2 другі місця. На рахунку Педроси – 1 перемога, 1 друге і 1 третє місця. На рахунку Довизиозо – 2 четверті місця і 1 дванадцяте. На рахунку Симончелли – 1 п’яте місце і два сходу. На рахунку Спиза – 1 шосте місце і два сходу. На рахунку Россі – 2 п’ятих і 1 сьоме місця. На рахунку Едвардса – 1 шосте місце, 1 восьме місце і 1 схід. На рахунку Хейдена – 1 третє і 2 дев’яті місця. На рахунку Аоями – 1 четверте, 1 сьоме і 1 десяте місця. На рахунку Кратчлоу – 2 восьмих і 1 одинадцяте місця. На рахунку Барбери – 1 шосте, 1 дванадцяте місця і один схід. На рахунку Абрама – 1 сьоме, 1 тринадцяте місця і один схід. На рахунку Елиаса – 1 дев’яте місце, 1 одинадцяте і 1 фініш без окулярів. На рахунку Капиросси – 1 одинадцяте місце, 1 дванадцяте і 1 фініш без окулярів. На рахунку де Пунье – 1 десяте місце і 2 фініші без окулярів.

У середньому класі Moto2 гонку в Ешториле виграв володар поула німець Штефан Брадль(Stefan Bradl) з команди Viessmann Kiefer Racing на Kalex – він пройшов дистанцію за 44:40.765. Друге місце зайняв іспанець Хулиан Симон(Julian Simon) з Mapfre Aspar Team Moto2 на Suter, він відстав від переможця на 0.147 секунд. Третій – японець Юки Такахаси(Yuki Takahashi) з Gresini Racing Moto2 на Moriwaki, відставання від лідера – 6.188 секунд.

Всього в класі Moto2 гонку в Ешториле почали 37 пілотів, а завершили 29 гонщиків.

У загальному заліку класу Moto2 ситуація після трьох етапів виглядає таким чином. Очолює загальний залік тепер німець Штефан Брадль(Stefan Bradl) з команди Viessmann Kiefer Racing на Kalex, у нього 61 очко. Другий – італієць Андреа Ианноне(Andrea Iannone) з команди Speed Master на мотоциклі Suter – 48 очок. Третій – італієць Симоні Корси(Simone Corsi) з Ioda Racing Project на байці FTR – 37 очок. Четвертий – швейцарець Томас Лути(Thomas Luthi) з команди Interwetten Paddock Moto2 на мотоциклі Suter – 36 очок. П’ятий – іспанець Хулиан Симон(Julian Simon) з Mapfre Aspar Team Moto2 на Suter – 36 очок.

На рахунку Брадля – дві перемоги і одне п’яте місце, на рахунку Ианноне – одна перемога, одне друге місце і одне тринадцяте, на рахунку Корси – одне третє, одне п’яте і одне шосте місця, на рахунку Лути – одне друге і одне третє місця, а також один фініш без окулярів, на рахунку де Анджелиса – одне четверте, одне сьоме і одне дванадцяте місця, на рахунку Такахаси – одне третє місце, одне п’яте і один схід, на рахунок Симон – один другий місце, один шостий і один дев’ятий.

У класі 125сс гонку в Хересі виграв знову іспанець Ніколас Терол(Nicolas Terol) з команди Bankia Aspar Team 125cc на мотоциклі Aprilia, його час – 41:21.986. Другий – німець Сандро Кортезе(Sandro Cortese) з команди Intact – Racing Team Germany на мотоциклі Aprilia, він відстав від переможця на 3.671 секунд. Третій – француз Йохан Зарко(Johann Zarco) з Avant – AirAsia – Ajo на Derbi, його відставання склало 4.466 секунд.

У класі 125сс гонку почали 30 пілотів, а закінчили 24.

У загальному заліку класу 125сс після трьох перегонів ситуація наступна. Очолює загальний залік іспанець Ніколас Терол(Nicolas Terol) з команди Bankia Aspar Team 125cc на мотоциклі Aprilia – у нього 75 очок. Другим йде німець Сандро Кортезе(Sandro Cortese) з команди Intact – Racing Team Germany на мотоциклі Aprilia, у нього 50 очок. На третій позиції йде німець Йонас Фольгер(Jonas Folger) з Red Bull Ajo MotorSport на Aprilia, у нього 42 очки. Четвертий – француз Йохан Зарко(Johann Zarco) з Avant – AirAsia – Ajo на Derbi, у нього теж 42 очки.

На рахунку Терола три перемоги, на рахунку Фольгера одне 2 місце і два 5, на рахунку Кортезе два 2 місце і одне 6, на рахунку Зарко – два 3 місце і одне 6.

Гран-прі Португалії традиційно проводиться на треку Ешторил(Estoril). Ця траса розташована на атлантичному узбережжі Португалії в 28 кілометрах від Лісабона. Траса належить досить старих, вона була відкрита ще в 1972 році, в 2006 піддалася модернізації. Зараз це одна з найширших трас в календарі MotoGP – її ширина 14 метрів. Зате завдовжки трек особливо не виділяється, він коротше за іспанський Херес на 241 метр. Довжина траси в Ешториле – 4 128 метрів. На треку 9 правих поворотів і 4 лівих. Ешторил вважається однією з найскладніших і каверзніших трас в MotoGP – довгі затяжні повороти тут поєднуються із зонами різкого гальмування, вибоїстими прямими і доданим в 1994 році складним S- образним відрізком – шиканой. Попри те, що зазвичай в цих місцях тепло і сухо, по погоді трек в Ешториле вважається досить непередбачуваним, на нім цілком може несподівано піти дощ. Довжина прямої ділянки траси – 986 метрів. Довжина прямої ділянки траси – 986 метрів. Гонка в премьер-классе йде 28 кругів(117,096 км), в класі Moto2 – 26 кругів(108,732 км), в класі 125сс – 23 круги(96,186 км). Найшвидший круг на трасі зробив іспанець Хорхе Лоренсо на Yamaha в 2008 році – 1:35.715.

Наступний, четвертий по рахунку етап чемпіонату світу MotoGP – 2011, відбудеться за два тижні, 15 травня у французькому Ле Мане.

Трек в Ле Мане(Le Mans) – місце для проведення Гран-прі Франції. Траса була побудована ще в 1965 році, навкруги вже існуючого трека. Її повна назва – Le Mans Bugatti Gran Prix Race Circuit. Знаходиться в 5 кілометрах на південь від французького міста Ле-Ман. Змагання у рамках Мото-Гран-при там проводилися з кінця 1960-х років, але були перервані після серйозної аварії іспанського гонщика Альберто Пуига(Alberto Puig) в 1995. З того часу і до 2000 року траса зникла з календаря змагань, але потім повернулася в нього після того, як були здійснені значні поліпшення в плані безпеки. Ле Ман – досить складна траса, де домінують повороти, прохідні на першій передачі, гонщики повинні максимально пізно гальмувати і різко розгонитися. Глядацькі трибуни дозволяють з комфортом розмістити до 100 тисяч глядачів. Довжина траси – 4 180 метрів, ширина – 13 метрів. На треку 9 правих поворотів і 4 лівих. Довжина прямої ділянки – всього 450 метрів. Рекорд трека зараз належить іспанцеві Дани Педросе(Dani Pedrosa) і був встановлений ним в 2008 році – 1:32.647. Гонка в "королівському" класі на треку Ле Ман триває 28 кругів(117,18 км). Гонка в класі Moto2 на цьому треку триває 26 кругів(108,81 км). Гонка в класі 125сс йде 24 круги(100,32 км).