На треку в Муджелло пройшов перший етап Трофео Аматори. Ця траса – одна з найулюбленіших гонщиками, а цього року на ній ще і постелили новий асфальт, зникли нерівності і недоліки минулих років, і це дозволило багатьом пілотам прискоритися. З пілотів жіночого складу YMS в заїзді змогла взяти участь тільки Наташа Любимова. Надя Яхнич, як повідомлялося раніше, вимушена була пропустити гонку за станом здоров’я.

Для Любимовой гонка склалася не зовсім вдало: за підсумками кваліфікації вона стартувала лише з передостаннього місця. Наташа Любимова : "Вже другий рік підряд на цьому треку після кваліфікації я займаю передостаннє місце. Які мають бути мотивації для перемоги? Гонка вона завжди гонка, навіть коли стартуєш з останнього ряду. Я продовжила роботу, почату на тренувальних і кваліфікаційних сесіях, відкрила деякі технічні недоліки і плюси в правильних налаштуваннях мотоцикла. Результат не змусив себе чекати, поліпшила свою позицію і час на 3 секунди. Взагалі, з Муджелло у мене особливі стосунки. Цей трек мені шалено подобається, але я ніяк не можу його побороти"!

Для пілотів YMS Masters гонка у черговий раз носила, швидше, тренувальний характер. Вони взяли участь в заїздах Premier Cup – змаганні, яке по складності вважається другим після CIV. Володимир Леонов і Сергій Власов виступали в класі "600 Open", Максим Кисельов – в "1000 Open".

Гонка для Максима була найпізнішою. Стартував пілот з 12 місця за підсумками двох кваліфікацій, одна з яких була вдень, а друга – увечері під краплями дощу, що лякають. Покращати вдалося, але не настільки могутньо. Старт не був вдалим і спочатку Кисельов відкотився з 12 на 17 місце, але потім феноменально покращав, стабільно показував 1’59” на швидкості 300 км/год, з якою не їхав жоден пілот цього класу. Наздогнати лідерів вже не вдалося після невдалого старту, але проте пілот зміг поборотися за 8 місце і фінішував 9-м. Максим Кисельов : "Шкода, що правильне відчуття з мотоциклом я знайшов лише до кінця гонки. У мене залишилося відчуття голоду, хотілося б продовжити цю роботу, щоб знайти кращий контакт. Але все таки результатами я задоволений, узяв хороший ритм".

Для Леонова і Власова гонка також пройшла успішно: Владимир з механіками команди і інженерами компанії Андриани продовжили роботу з налаштуваннями нової підвіски, спільно шукали нові налаштування, у результаті пілот виграв і кваліфікацію, і гонку, завоювавши перше місце на подіумі і кубок за кращий круг. Було показано відмінний час, але все таки недостатнє за мірками CIV, тому, незважаючи на перемогу, робота триває. Сергій Власов продовжив роботу з новим механіком, почату на 1 етапі CIV. З треком пілот вже був знайомий по виступу минулого року, і вже з першої сесії розпочалася чітка робота. На стартових гратах стояло 40 чоловік, Леонов стартував першим, а Сергій – з 6-ої позиції. У гонці він показував стабільний час 2’00 ‘, бився з суперниками і на останньому крузі вийшов на 1’59”, фінішуючи, як і минулого року, на шостому місці.

Сергій Власов : "Гонку ми розглядали як тренування перед CIV, тестували різні покришки і стани підвіски. Взагалі, справа зовсім не в місцях, а в часі. Проїхати 1’59” – це результат! Ось якби я приїхав в лідерах, але 2’01” – ось це було б погано".