У Франції на треку Ле Ман відбувся розіграш четвертого по рахунку Гран-прі в серії MotoGP поточного сезону.

У премьер-классе гонку виграв з відчутним відривом від конкурентів лідируючий практично увесь етап встралиец Кейсі Стоунер(Casey Stoner) з команди Repsol Honda – 44:03.955.

Другим з великим відставанням(на 14.214 секунд) прийшов італієць Андреа Довизиозо(Andrea Dovizioso) з команди Repsol Honda. Третім боровся усю останню третину гонки з Дови за друге місце італієць Валентино Росси(Valentino Rossi) з команди Ducati Team – відставання 14.564 секунд. Але у будь-якому випадку, для Россі це кращий результаті і перший подіум на Ducati.

З сімнадцяти пілотів не дісталися до фінішу четверо – Лорис Капиросси, Дани Педроса, Кел Кратчлоу і Ренди де Пунье. Особливо не повезло Педросе – після того, як його підрізував Симончелли, він заробив травму, після якої навряд чи швидко відновиться. А шанси на чемпіонство були такі близькі.

Діючий чемпіон світу Хорхе Лоренсо закінчив цю гонку тільки на четвертому місці.

Підсумки Гран-прі Франції, прем’єр-клас
1 25 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 159.6 44’03.955
2 20 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team Honda 158.7 +14.214
3 16 46 Valentino ROSSI ITA Ducati Team Ducati 158.7 +14.564
4 13 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 158.3 +21.075
5 11 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 157.7 +31.245
6 10 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 157.7 +31.609
7 9 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Team Ducati 157.4 +35.566
8 8 7 Hiroshi AOYAMA JPN San Carlo Honda Gresini Honda 156.5 +51.502
9 7 8 Hector BARBERA SPA Mapfre Aspar Team MotoGP Ducati 155.8 +1’03.731
10 6 17 Karel ABRAHAM CZE Cardion AB Motoracing Ducati 155.8 +1’03.885
11 5 24 Toni ELIAS SPA LCR Honda MotoGP Honda 155.8 +1’04.068
12 4 19 Alvaro BAUTISTA SPA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 155.8 +1’04.192
13 3 5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 144.9 2 Laps
Not Classified
65 Loris CAPIROSSI ITA Pramac Racing Team Ducati 155.5 7 Laps
26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 159.3 11 Laps
35 Cal CRUTCHLOW GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 144.1 22 Laps
14 Randy DE PUNIET FRA Pramac Racing Team Ducati 144.9 27 Laps

Повні підсумки після 4 етапів
1. Хорхе Лоренсо, Іспанія, Yamaha Factory Racing, Yamaha – 78
2. Кейсі Стоунер, Австралія, Repsol Honda Team, Honda – 66
3. Данини Педроса, Іспанія, Repsol Honda Team, Honda – 61
4. Андреа Довизиосо, Італія, Repsol Honda Team, Honda – 50
5. Валентино Росси, Італія, Ducati Team, Ducati – 47
6. Ніків Хейден, США, Ducati Team, Ducati – 39
7. Хироси Аояма, Японія, San Carlo Honda Gresini, Honda – 36
8. Мазко Симончелли, Італія, San Carlo Honda Gresini, Honda – 22
9. Колин Едвардс, США, Monster Yamaha Tech 3, Yamaha – 21
10. Ектор Барбера, Іспанія, Mapfre Aspar Team MotoGP, Ducati – 21
11. Кел Кратчлоу, Великобританія, Monster Yamaha Tech 3, Yamaha – 21
12. Бен Спиз, США, Yamaha Factory Racing, Yamaha – 20
13. Карел Абрам, Чехія, Cardion AB Motoracing, Ducati – 18

14. Тоня Елиас, Іспанія, LCR Honda MotoGP, Honda – 17
15. Лорис Капиросси, Італія, Pramac Racing Team, Ducati – 9
16. Альваро Баутиста, Іспанія, Rizla Suzuki MotoGP, Suzuki – 7
17. Ренди де Пунье, Франція, Pramac Racing Team, Ducati – 6
18. Джон Хопкинс, США, Rizla Suzuki MotoGP, Suzuki – 6

Кубок конструкторів класу MotoGP
1. Honda – 95
2. Yamaha – 78
3. Ducati – 52
4. Suzuki – 13

На рахунку Стоунера – 2 перемоги, 1 третє місце і один схід. На рахунку Лоренсо – 1 перемога, 2 другі місця і 1 четверте місце. На рахунку Педроси – 1 перемога, 1 друге, 1 третє місця і один схід. На рахунку Довизиозо – 1 друге місце, 2 четверті місця і 1 дванадцяте. На рахунку Симончелли – 2 п’яті місця і два сходу. На рахунку Спиза – 2 шості місця і два сходу. На рахунку Россі – 1 третє, 2 п’ятих і 1 сьоме місця. На рахунку Едвардса – 1 шосте місце, 1 восьме місце, 1 тринадцяте місце і 1 схід. На рахунку Хейдена – 1 третє, 1 сьоме і 2 дев’яті місця. На рахунку Аоями – 1 четверте, 1 сьоме, 1 восьме і 1 десяте місця. На рахунку Кратчлоу – 2 восьмих, 1 одинадцяте місця і один схід. На рахунку Барбери – 1 шосте, 1 дев’яте, 1 дванадцяте місця і один схід. На рахунку Абрама – 1 сьоме, 1 десяте, 1 тринадцяте місця і один схід. На рахунку Елиаса – 1 дев’яте місце, 2 одинадцятих і 1 фініш без окулярів. На рахунку Капиросси – 1 одинадцяте місце, 1 дванадцяте і 2 фініші без окулярів. На рахунку де Пунье – 1 десяте місце і 3 фініші без окулярів.

У середньому класі Moto2 гонку в Ле Мане виграв іспанець Марк Маркес(Marc Marquez) з Team CataluniaCaixa Repsol на Suter – 43:03.308. Друге місце зайняв японець Юки Такахаси(Yuki Takahashi) з Gresini Racing Moto2 на Moriwaki, відставання від лідера – 1.982 секунд. Третім прийшов німець Штефан Брадль(Stefan Bradl) з команди Viessmann Kiefer Racing на Kalex – відставши від переможця на 2.237 секунд.

Всього в класі Moto2 гонку в Ле Мане почали 40 пілотів, а завершили 32 гонщики.

У загальному заліку класу Moto2 ситуація після чотирьох етапів виглядає таким чином. Очолює загальний залік як і раніше німець Штефан Брадль(Stefan Bradl) з команди Viessmann Kiefer Racing на Kalex, у нього 77 очок. На друге місце після четвертого етапу вийшов іспанець Хулиан Симон(Julian Simon) з Mapfre Aspar Team Moto2 на Suter – 49 очок. Третій – італієць Андреа Ианноне(Andrea Iannone) з команди Speed Master на мотоциклі Suter – 48 очок. Четвертий – японець Юки Такахаси(Yuki Takahashi) з Gresini Racing Moto2 на Moriwaki – 47 очок. П’ятий – швейцарець Томас Лути(Thomas Luthi) з команди Interwetten Paddock Moto2 на мотоциклі Suter – 47 очок.

На рахунку Брадля – дві перемоги, одне третє і одне п’яте місця, на рахунку Ианноне – одна перемога, одне друге місце, одне тринадцяте і один фініш без окулярів, на рахунку Корси – одне третє, одне п’яте і одне шосте місця, на рахунку Лути – одне друге, одне третє і одне п’яте місця, а також один фініш без окулярів, на рахунку де Анджелиса – одне четверте, одне сьоме, одне десяте і одне дванадцяте місце, на рахунок Такахаси – один другий місце, один третій, один п’ятий і один схід, на рахунок Симон – один другий місце, один четвертий, один шостий і один дев’ятий.

У класі 125сс гонку в Ле Мане виграв пілот Періс Хілтон – іспанець Маверик Виналес(Maverick Vinales) з Blusens by Paris Hilton Racing на мотоциклі Aprilia, його час – 42:00.505. Другий – іспанець Ніколас Терол(Nicolas Terol) з команди Bankia Aspar Team 125cc на мотоциклі Aprilia, він відстав всього на 0.048 секунд. Третій – іспанець Ефрен Васкез(Efren Vazquez) з Avant – AirAsia – Ajo на Derbi, його відставання – 6.836 секунд.

У класі 125сс гонку почали 33 пілоти, а закінчили 28.

У загальному заліку класу 125сс після чотирьох перегонів ситуація наступна. Очолює загальний залік іспанець Ніколас Терол(Nicolas Terol) з команди Bankia Aspar Team 125cc на мотоциклі Aprilia – у нього 95 очок. Другим йде німець Сандро Кортезе(Sandro Cortese) з команди Intact – Racing Team Germany на мотоциклі Aprilia, у нього 59 очок. На третій позиції йде француз Йохан Зарко(Johann Zarco) з Avant – AirAsia – Ajo на Derbi, у нього 53 очки. Четвертий – німець Йонас Фольгер(Jonas Folger) з Red Bull Ajo MotorSport на Aprilia, у нього 52 очки. П’ятий – іспанець Ефрен Васкез(Efren Vazquez) з Avant – AirAsia – Ajo на Derbi, у нього 46 очок.

На рахунку Терола три перемоги і одне друге місце, на рахунку Фольгера одне 2 місце, два 5 і одне шосте, на рахунку Кортезе два 2 місця, одне 6 і одне 7, на рахунку Зарко – два 3 місця, одне 5 і одне 6. На рахунку Васкеза – одне 3, одне 4, одне 6 і одне 9 місць.

Трек в Ле Мане(Le Mans) – місце для проведення Гран-прі Франції. Траса була побудована ще в 1965 році, навкруги вже існуючого трека. Її повна назва – Le Mans Bugatti Gran Prix Race Circuit. Знаходиться в 5 кілометрах на південь від французького міста Ле-Ман. Змагання у рамках Мото-Гран-при там проводилися з кінця 1960-х років, але були перервані після серйозної аварії іспанського гонщика Альберто Пуига(Alberto Puig) в 1995. З того часу і до 2000 року траса зникла з календаря змагань, але потім повернулася в нього після того, як були здійснені значні поліпшення в плані безпеки. Ле Ман – досить складна траса, де домінують повороти, прохідні на першій передачі, гонщики повинні максимально пізно гальмувати і різко розгонитися. Глядацькі трибуни дозволяють з комфортом розмістити до 100 тисяч глядачів. Довжина траси – 4 180 метрів, ширина – 13 метрів. На треку 9 правих поворотів і 4 лівих. Довжина прямої ділянки – всього 450 метрів. Рекорд трека зараз належить іспанцеві Дани Педросе(Dani Pedrosa) і був встановлений ним в 2008 році – 1:32.647. Гонка в "королівському" класі на треку Ле Ман триває 28 кругів(117,18 км). Гонка в класі Moto2 на цьому треку триває 26 кругів(108,81 км). Гонка в класі 125сс йде 24 круги(100,32 км).

Наступний, п’ятий по рахунку етап чемпіонату пройде в іспанській Каталонії 5 червня.

Трек в Каталонії(Circuit de Catalunya) – місце для проведення ще однієї іспанської гонки, Гран-прі Каталонії. Траса в Каталонії розташована недалеко від Барселони, цей трек був відкритий в 1991 році. У 1995 році траса була модифікована. Довжина траси – 4 727 метрів. Ширина – 12 метрів. Щонайдовша пряма ділянка – 1 047 метрів. Сам трек і усі пов’язані з ним служби і будови розміщуються на території в 120 гектарів. Глядацька парковка розрахована на 32 тисячі автомобілів. Уздовж трека встановлені 36 телекамер. На трасі 13 поворотів – 8 правих і 5 лівих. Рекорд трека належить австралійцеві Кейсі Стоунеру(Casey Stoner) з Ducati Marlboro, він був встановлений ним в 2008 році – 1:41.186. Гонка в "королівському" класі на цьому треку триває 25 кругів або 118,175 км. Гонка в класі Moto2 в Каталонії триває 23 круги або 108,721 км. Гонка в молодшому, 125-кубовому класі тут триває 22 круги або 103,994 км.

Минулого року Гран-прі Каталонії виграв Лоренсо, другим був Педроса, третім Стоунер, а Россі в гонці не брав участь.